.

24 aprilie 2013

Smashed (2012)

Smashed (2012) on IMDb
  Un alt film despre dependența de alcool și despre efectele pe care aceasta le are atât în plan profesional cât și în plan personal.

Un film care nu și-a propus să taie în carne vie, să-și judece personajele și să găsească vinovați pentru situație, ci vrea doar să ofere o experiență de viață și să transmită un mesaj clar împotriva acestui "drog lichid".

Cu o doză bună de realism (atât în desfășurare cât și în limbaj), cu niște personaje interesante, într-o notă comico-dramatică și fără să se folosească de tot felul de tertipuri ca să impresioneze, reușește să transmită emoții sincere și să te țină interesat de soarta personajelor până la final, în ciuda ritmului lent în care se desfășoară.

Marele merit îl au actorii, prin două prestații foarte bune. Dacă jocul bun al lui Aaron Paul nu este o surpriză pentru cei ce îl știu din Breaking Bad, Mary Elizabeth Winstead este o adevărată revelație.

Singurul lucru care m-a deranjat (suficient de mult), este modul în care își transmite mesajul. Parcă este un produs de teleshopping cu celebra paralelă "înainte" și "după".
- Înainte, viața mea era mizerabilă.... beam toată ziua, făceam în pat, vomitam pe unde apucam și aveam numai prieteni cu sticla la gură. După ce am început să merg la întâlnirile alcoolicilor anonimi, viața mea s-a schimbat. Apa plată a înlocuit alcoolul, lenjeria de pat a rămas curată mai mult timp, stările de vomă au dispărut și mi-am dat seama că mă pot descurca foarte bine și singură. Sunați ACUM la numărul afișat pe ecran pentru o programare... -

Concluzia: un film independent la care cu siguranță nu te vei întorce peste ani, dar nici nu vei regreta vizionarea, mai ales dacă îți plac filmele cu povești decupate din viața de zi cu zi.


VERDICT:

Official site: http://sonyclassics.com/smashed/
Sites: Rotten Tomatoes  Metacritic  CinemaRX  Cinemagia

Un comentariu :