.

02 aprilie 2013

End of Watch (2012)

End of Watch (2012) on IMDb 
   După "Harsh Times (2005)" și "Street Kings (2008)", David Ayer a intrat imediat pe lista mea de regizori ce merită toată atenția, dar nu mă așteptam să ridice atât de sus ștacheta în 2012 cu această producție pe care am subestimat-o, crezând că va fi doar un alt film în genul celor de mai sus.
Din fericire, așteptările mi-au fost depășite cu mult și am asistat la un trio perfect de prospețime, inteligență și profunzime.

La fel ca și Amour (2012), lasă la o parte binecunoscutele stereotipuri ale genului și în loc să ne servească eroi, antieroi și scene de acțiune marca Hollywood, ne provoacă la o incursiune realistă și viscerală în viața polițistului de rând american, printr-un stil de filmare found-footage combinat cu o cameră de mână și printr-un joc actoricesc plin de naturalețe.

Desfășurarea acțiunii este o combinație cât se poate de reușită între calmul și umorul prezent în nenumăratele discuții prietenești dintre cei doi și tensiunea din momentele când aceștia sunt în diferite misiuni.

Stilul de filmare te face să traiești fiecare clipă ca și cum ai fi acolo, iar Jake Gyllenhaal şi Michael Peña fac două roluri de ținut minte.

Finalul ușor de intuit și vreo două faze trase de păr, ar fi singurele lucruri negative ale filmului, prea puține pentru a schimba părerea foarte bună pe care mi-a lăsat-o.

Concluzia: printre cele mai bune 5 filme lansate în 2012 și , probabil, cel mai realist de acest gen.


VERDICT:


Official Site: http://www.endofwatchthefilm.com/
Sites: Rotten Tomatoes  Metacritic  CinemaRX  Cinemagia

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu