.

10 iulie 2013

Coming Soon (săptămâna 01.07.2013 - 07.07.2013)


1. Black Nativity (2013)
Poate că distribuția este ok, dar trailerul mi se pare total neinteresant, iar de temele religioase și inspiraționale mă feresc de când mă știu.


2. Delivery Man (2013)
Copia fidelă a Hollywood-ului după canadianul Starbuck (2011). Mai este ceva de zis ?!


3. Sweetwater (2013)
Momentul în care January Jones își ia una în moacă este cel mai bun din tot trailerul, dar la ce sete am de niște filme în stil western, s-ar putea să-l iau în calcul pentru o vizionare.


4. Ride Along (2014)
Regizorul Tim Story are câteva chestii simpatice în filmografia sa, iar Ice Cube mi s-a părut mereu o prezență plăcută indiferent cât de prost a fost filmul. Trailerul mă atrage doar cu melodia aia "loca" din final.


5. The Boxtrolls (2014) (Trailerul Săptămânii)
Un teaser trailer foarte simpatic al unei noi animații a studiourilor Laika, cele responsabile de Coraline și ParaNorman, așa că așteptările mele sunt destul de mari. Se pare că avem din nou personaje ciudate, dar adorabile în felul lor, și o poveste foarte interesantă. Trolii de cutie (The Boxtrolls) sunt niște ființe ciudate ce trăiesc în canalele de sub orașul Cheesebridge și au grijă de un băiat orfan pe nume Eggs. Când sunt luați în vizor de Archibald Snatcher, un personaj malefic ce vrea să-i distrugă, ei împreună cu Eggs și Winnie (o fată dornică de aventură) trebuie să-și salveze viața, dar și orașul.


BONUS:
revin din nou la bonus cu trailerul unui film documentar, "Cutie and the Boxer", pentru că mi se pare excelent. Este foarte atractiv atât prin ce fac cei doi artiști (în special el), cât și prin detaliile despre relația lor. Muzica aleasă și destăinuirile extrase pentru trailer te fac să vrei să-l vezi cât mai repede, iar dacă ținem cont că realizarea lui s-a întins pe vreo cinci ani pentru a fi cât mai complex, atunci este clar un must see.


Păreri, propuneri, sfaturi, critici ?
Enjoy!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu