.

21 iunie 2013

Muzica din filme - Episodul 7

Dacă am avut până acum ca teme musicalurile, filmele de animație și intro-urile de seriale, săptămâna aceasta m-am gândit la o temă specială cel puțin la fel de interesantă ca celelalte și cât se poate de "pe placul meu".
Este vorba de filmele horror, unul dintre cele mai iubite genuri, chiar dacă din punct de vedere al calității oferite sunt puține care își merită timpul alocat.
Am avut pe listă 36 de melodii și am tot tăiat până am rămas cu cele 10:

1. The Exorcist - Theme Song Tubular Bells (Mike Oldfield)


2. Dead Silence - Theme Song (Charlie Clouser)


3. Suspiria - Goblin


4. Jaws - John Williams


5. Psycho - Theme by Bernard Herrmann


6. Jeepers Creepers - Song Jeepers Creepers


7. The Thing - Ennio Morricone


8. Saw - Hello Zepp (Charles Clouser)


9. Friday the 13th - Harry Manfredini Theme Song


10. A Nightmare on Elm Street - Charles Bernstein


Enjoy!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu