.

12 iunie 2013

Muzica din filme - Episodul 6

  Pentru că timpul este limitat si pentru că articolele cu cele 10 filme favorite mi-au ocupat mult timp, am sărit peste porția de muzică săptămâna trecută, dar am revenit cu forțe și idei noi. 

  Pentru că și serialele sunt tot filme și pentru că majoritatea melodiilor din intro-urile puținelor seriale pe care le-am urmărit mi-au rămas adânc întipărite în memorie, am ales ca aceasta să fie tema episodului. Așadar, 10 melodii din intro-urile unor seriale care pe mine m-au cucerit și care mă bântuie și în prezent:


1. The X-Files Theme - Mark Snow


2. Twin Peaks - Soundtrack Intro


3. The Sopranos Intro Song - Woke Up This Morning


4. Massive Attack - Teardrop (House M.D. Intro)


5. Mission: Impossible - Lalo Schifrin


6. Gary Portnoy - Where Everybody Knows Your Name (Cheers Theme Song)


7. Frank Sinatra - Love and Marriage (Married with Children Theme Song)


8. The Rembrandts - I'll Be There For You (Friends Theme)


9. The Big Bang Theory - Theme Song


10. Parazitii - Vrei Bani (17 - o poveste despre destin)


Aştept cu interes propuneri de noi teme pentru această rubrică

Enjoy!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu