.

11 iunie 2013

Coming Soon (săptămâna 03.06.2013 - 09.06.2013)



1. Blue Jasmine (2013)
Chiar dacă sunt fan Woody Allen și chiar dacă avem în centrul atenției un alt personaj cu o criză existențială (jucat de Cate Blanchett) care se poate dezvolta într-un mod foarte interesant specific filmelor sale, trailerul ăsta nu mă convinge cu nimic să văd filmul. Ori este trailerul făcut prost, ori filmul va fi o mare dezamăgire pentru noi, fanii lui Allen. Premiera în România este pe 30 august.


2. Runner, Runner (2013)
Faptul că Brad Furman mi-a oferit un thriller bun în 2011 (The Lincoln Lawyer) nu este de ajuns să mă convingă să-i suport la pachet pe Ben Affleck și Justin Timberlake. Nici măcar prezența simpaticei Gemma nu face situația mai agreabilă. Pe motive strict personale, nu mă interesează acest film, iar trailerul poate fi catalogat cel mult de duzină...după vreo 4-5 beri.


3. The Family (2013) (Trailerul Săptămânii)
Pare o comedie neagră bunicică, cu un stil aparte impus de actori, de regizor și de soundtrack-ul din trailer. Mi se pare ofertant subiectul și chiar m-a amuzat puțin trailerul. Da! Pe ăsta chiar vreau să-l văd.


4. Insidious: Chapter 2 (2013)
Insipidus (cum îi spun eu primului), revine cu partea a 2-a. Sunt curios dacă măcar de data asta vor oferi ceva decent, dar după trailer pare aceeași chestie cu un buget mai mare. Mă amuză foarte tare cum îi spune el convingător "Nothing's gonna bother us. Not anymore. We have our son back!”. Serios ?! Apoi se întâmplă tot felul de minunății tipice, zgomote, umbre, spiritism și la un moment vine întrebarea capcană a copilului (cu o față de copil constipat) către mamă "Is there something wrong with daddy, mom?". Nu, e doar supărat că nu i-a intrat salariul pe card, ah, și mai este și bântuit de o stafie, dar nu-i bai.


5. The Frozen Ground (2013)
Nu arată deloc rău trailerul, mai ales că se leagă de evenimente reale și este genul de thriller polițist ce are un criminal în serie în centrul atenției. Cu mai multe informații despre Rober Hansen ne ajută prietena noastră wikipedia. Să fie primul rol bun al lui Nicolas Cage după multă vreme ?!


Pentru că a fost o săptămână plină de trailere noi și pentru că au rămas destule nebăgate în seamă, ca și BONUS am inclus la recomandarea lui cameleonii tot un trailer, al filmului documentar Blackfish (2013). Este vorba de orca ucigașă Tilikum, considerată o victimă a captivității, care a omorât până acum trei persoane, printre care și dresoarea cu care lucra de 16 ani. Mai multe detalii tot pe wikipedia.


Păreri, propuneri, sfaturi, critici ?
Enjoy!

4 comentarii :

  1. Parca aveam asteptari ceva mai mari de la aceasta editie avand in vedere ce trailere s-au lansat. Bine 2 dintre cele mai interesante trailere pentru publicul larg larg de tot s-au lansat chiar in ziua in care ai postat atricolul ( ma refer la The Hobbit si la White House Down ) pe care cu siguranta probabil le vei pune in editia viitoare.
    Blue Jasmine - written and directed by Woody Allen. Ce poate fi prost? Stiu. Ca si ultimul film ( To Rome with Love ) pe care l-am vazut de la el, scenariul a nu mai fost acelasi scenariu ca in filmele lui. Sa fie varsta de vina? Trailerul arata un morman de imagini, unele parca fara nicio legatura intre ele si cei mai important: plictisitoar si neinteresant.
    Runner, Runner: Castigatorul premiului Oscar si inventatorul Napster ( Social Network ) in acelasi film? Nu, multumesc. L-am mai vazut pe Timberlake in ipostaza de a-si lua bataie ( in filme ) si pe Ben in ipostaza sefului cel rau. Filmul nu face decat sa reuneasca niste imagini din filmele lor anterioare si sa aduca un scenariu de 2 lei. Cred ca voi spune pas.
    The Family - in ultimul timp De Niro s-a dat pe comedii indiferent ca sunt romantice sau nu. Dupa incercari si incercari cu SLP sau mai nou cu Big Wedding cred ca ar fi fost nevoie de o schimbare. La fel ca si in cazul lui Runner x2 nu astept sa vad ceea ce am mai vazut inainte. Din nou- eu nu il consider trailerul saptamanii.
    Insidious: Chapter 2 - Comentariul tau face toti banii si orice as mai adauga eu ar fi doar de umplutura. Te felicit. Chiar ai reusit sa-mi starnesti rasul. Totusi mie imi place intotdeauna ca in filmele de groaza se promoveaza mai intai familia perfecta fara probleme iar apoi acestea apar din senim, si obligatoriu daca nu locuiesti la casa nu ti se intampla nimic. Pe bune acum: de cate ori se intampla asa ceva unui locatar de bloc? Oricum ca un amator horror probabil il voi incerca, iar scena finala "is got your baby" este oarecum amuzanta.
    The Frozen Ground - daca nu John Cusack atunci cine? Clar este Trailerul Saptamanii din partea mea, iar mult detestatul meu actor favorit - Nicolas Cage parca totusi nu pare atat de slab. Astept sa vad filmul, desi parca as fi ales pe altcineva in rolul fetei.
    Bonus: "Filmul"trebuie privit ca un Documentar, pentru ca altfel risti sa te plictisesti dupa 10 minute. Astept lansarea lui...cand o fi.
    P.s: la bonusuri ( cred ca am mai spus-o :) ) as adauga trailere din filmele ce urmeaza sa se lanseze chiar saptamana aceasta insa filme care nu beneficiaza de o lansare larga cu 2000-3000-4000 de cinematografe, ci una limitata precum The bling ring care se lanseaza saptamana aceasta. Si ca tot am adus aminte de trailer: pentru mine este clar CEL MAI BUN TRAILER LANSAT PE 2013. Si nu cred ca este voarba doar despre o placere vinovata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din trailerele lansate în perioada 3-9 iunie nu am ratat decat vreo 4, care zic eu că erau de un interes mai scăzut decât cele alese. Oricum, trailerele de obicei sunt mai multe la un film, așa că atunci când apar celelalte o să încerc să revin la ele. Totuși, dacă consideri că ratez ceva important, bagă aici un link către el și eventual și o părere.
      Cât despre bonusuri, o să țin cont de sfat ;)

      Ștergere
  2. eu mi-as dori un besson asa cum era acum 10-20 ani ( leon, fifth element, taxi, transporter, etc.). ma tem, insa, ca e doar trailerul de noul sau film, care trailer, totusi, arata promitator. cu celelalte trailere stau cam asa - woody allen nu mai urmaresc inca de pe vremea lui scoop, chestia cu justin si ben nu m-a convins, dar depinde de reactiile pozitive, sau nu, insidious 2 - americanii au o vorba - "fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me", iar, la final, the frozen ground - aici am si eu o vorba, avand in vedere ca joaca 50 cent - "nu, multumesc"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit gabonne.
      Da, cred că toți ne-am dori un Besson ca în filmele enumerate de tine, dar, din păcate, viitorul nu sună prea bine.
      Legat de 50 cent, nu știu cât de mult va fi prezent în film și din câte am înțeles joacă rol de "pimp", adică o să fie destul de natural :)

      Ștergere