.

28 iunie 2013

10 Filme Favorite - Marin Apostol (saramon)

Marin Apostol este managerul blogdecinema.ro, unde scrie articole și recenzii sub pseudonimul de saramon, mai are în palmares 198 de recenzii pe filmetari.com și mai poate fi citit și într-un spațiu intim pe blogul personal saramon.com. În altă ordine de idei, are cuvântul:

" Când Andrei m-a rugat să-i transmit un top al celor mai bune 10 filme din toate timpurile , am rămas blocat pentru o clipă. Adică, dintre cele câteva sute de filme văzute, trebuia să aleg numai 10. Apoi, mi-am dat seama că s-ar putea să nu am 10 filme care să merite să fie incluse într-un astfel de top.
În fine, iată mai jos, într-o ordine complet aleatoare, 10 filme care m-au impresionat de-a lungul timpului și care au reușit cumva să-mi rămână în memorie (și asta nu-i chiar așa ușor).
Singurul criteriu după care le-am ales a fost gradul în care au reușit să mă emoționeze atunci când le-am văzut prima dată. Pentru că dincolo de toate detaliile tehnice, un film trebuie să spună o poveste, o poveste care să te facă să simți ceva,  care să te provoace să-ți pui întrebări sau care să stârnească discuții. "






















Mulțumesc pentru participare!

Un comentariu :