.

14 iunie 2013

10 Filme Favorite - Adrian Teglas

Adrian Teglas are 17 ani, este elev în clasa a-X-a la un liceu de profil tehnic, iar din martie 2013 a intrat în rândul bloggerilor în momentul în care și-a făcut blogul yingyangmovies.wordpress.com/ , blog cu profil cinematografic.

Cele 10 filme favorite sunt:


1. The Shawshank Redemption (1994)
"Andy Dufresne: » Remember Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever die. «

Poziția fruntașă în clasamentul meu o dedic acestui film, care din momentul când l-am văzut prima dată, a rămas filmul meu de suflet, şi după sute de filme bune vizionate nimeni nu a cutezat să-i ia locul. Cu o interpretare perfectă şi un scenariu genial, filmul a avut încă de la început toate ingredientele pentru a rămâne în istorie."




2. Papillon (1973)
" Papillon: » Hey you bastards, I'm still here. «

Un film nemaipomenit, despre care am auzit, spre rușinea mea, doar acum trei ani. Până să văd acest film nici nu știam cine este Steve McQueen, însă Papillon cred că spune tot ce se poate despre cine a fost şi ce a făcut. "





3. The Silence of the Lambs (1991)
" Hannibal Lecter: » Well, Clarice - have the lambs stopped screaming?. «

Nu puteam lăsa cel mai bun rol a lui Anthony Hopkins, unul dintre actorii mei preferați, un rol atât de complex şi profund, încât nu a putut fi depășit atâţia ani la rând de nici un actor, iar senzația mea este că această peliculă, împreună cu Hopkins vor dăinui pe veci în istoria cinematografiei. "



4. Fight Club (1999)
" Tyler Durden: » It's only after we've lost everything that we're free to do anything. «

Un film plin de înţelesuri, care nu poate fi savurat decât de un cinefil adevărat. Recunosc că nu am înţeles mare lucru din film prima dată, dar puțin mai târziu mi-am dat seama că trebuia să încep cu romanul şi să termin cu filmul, însă am făcut exact invers. 






5. American History X (1998)
" Derek Vinyard: » One in every three black males is in some phase of the correctional system. Is that a coincidence or do these people have, you know, like a racial commitment to crime? «

Rămân la filmele în care Edward Norton a demonstrat că este cât se poate de versatil, şi plasez cel mai bun rol al său la mijlocul clasamentului personal. "









6. Scarface (1983)
" Tony Montana: » I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best! «

Alături de Godfather, a rămas şi în ziua de astăzi cel mai bun gangster movie din punctul meu de vedere. "










7. Escape from Alcatraz (1979)
" Frank Morris: » You looking at something? «

Istoria din spatele închisorii Alcatraz m-a fascinat dintotdeauna, iar acest film redă excelent evenimentele care au dus la prima evadare din istoria instituției. "







8. A Walk to Remember (2002)
" Dean: » If there is a higher power, why is it He can't get you a new sweater? Jamie: He's too busy looking for your brain. «

Dacă pe tot parcursul topului am avut doar filme de acțiune, crimă, aventură, după cum o să vedeți mai jos îmi termin lista cu filme de alte genuri care m-au impresionat. Nu sunt fanul filmelor de dragoste, însă acest film nu poate fi ignorant datorită poveştii de dragoste care o prezintă. "



9. American Pie (1999)
" Steve Stifler: » She called me and asked for my number. «

Nu puteam sa închei fără o comedie cu adolesecenți, pentru că ar fi o negare a propriilor gusturi. Unii vor spune că aceste filme dezvoltă un divertisment inferior, de proastă calitate, însă eu am o slăbiciune pentru filmele de acest gen, așa că includ American Pie, referind-mă nu numai la filmul propriu-zis, ci la toate comediile de acest gen care au marcat generația tânără de-a lungul timpului. "



10. Hachiko: A Dog's Story (2009)
" Parker Wilson: » I'm a lot older than you but I tend to think that there's an element of music that cannot be captured. Life cannot be captured. Human heart cannot be captured. The moment of creation itself is fleeting. «

Închei topul meu cu un film de familie, filmul la care nu mi-e rușine să recunosc că am plâns ca un copil. "


Mulțumesc pentru participare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu