.

02 iulie 2013

10 Filme Favorite - Virgil Ianțu

Toată lumea îl știe pe carismaticul om de televiziune Virgil Ianțu, dar cu siguranță mult mai puțini au pătruns într-un spațiu mai intim pentru a-l cunoaște pe omul Virgil Ianțu, mai exact în "lumea sa" ce se găsește pe http://www.virgiliantu.ro. Pentru acest articol Virgil Ianțu ne propune o listă de filme care se găsește și pe site-ul său , ce conține 7 și nu 10 filme, dar o listă atent gândită cu "filme care mi-au plăcut și îmi face plăcere în continuare să le revăd."

Așadar, cele 10 7 filme favorite sunt:

1. Je vous trouve très beau (2005)
" Medeea a fâcut un rol extraordinar. Mie mi-a ajuns la suflet și cred că și francezilor, pentru că într-un weekend petrecut la Paris am văzut un afiș imens cu Medeea pe Champs-Élysées ce prezenta acest film. Este povestea clasică a bărbatului care își caută jumătatea și o găsește unde nu spera."


2. A Clockwork Orange (1971)
" Este un faimos film vechi, de prin ’71. Știam de el, dar l-am văzut acum vreo trei ani la sfatul lui Tocilescu. Mi-a plăcut. Nu știu exact de ce, dar l-aș revedea. Poate pentru faptul că era ludic sau mai rău decât atât!"


3. Restul e tăcere (2008)
" Un film al lui Nae Caranfil. Filmul a fost nedreptățit din motive create de o conjunctură nefericită, dar el trebuie văzut. Nae Caranfil, în tot ceea ce face, arată respect pentru ideea de film. Iar acesta este un film mare, generos, cu mult umor, cu o imagine frumoasă și un scenariu inteligent construit. Despre actorul principal nu pot spune prea multe, pentru ca îmi este prieten, vă las însă pe voi să decideți cât de talentat e."


4. The Beach (2000)
" Un film cu Leonardo di Caprio, despre care am aflat doar pentru că s-a întâmplat să ajung, în urmă cu câțiva ani, pe insula pe care a fost filmat. La întoarcerea acasă, l-am căutat și l-am văzut. M-a impresionat, este un film excelent, de văzut oricând și de mai multe ori!"


5. Carnage (2011)
" Este un film recent, o comedie excelentă pe care o recomand părinților, nu pentru că e doar pentru adulți, ci pentru că trebuie să fii părinte ca să te atingă. Vorbește despre responsabilitate, despre prietenie, despre relațiile între părinți și copii, despre relațiile de cuplu, despre adevăr, minciună, disimulare, viață… și are o distribuție de excepție, cu Jodie Foster, Kate Winslet și alții. Să nu uit: regizorul e Roman Polanski."


6. Water for Elephants (2011)
" Este un film ceva mai romantic, de văzut duminică seara, ca să începi săptămâna bine. Este ecranizarea unei cărți de succes a autoarei Sara Gruen și aici avem un caz rar de carte și film care se completează și se armonizează foarte frumos. Mi-a plăcut și mie. Îi are în distribuție pe Robert Pattinson, Reese Witherspoon, Christoph Waltz și alții."


7. Crazy, Stupid, Love. (2011)
" Este una dintre cele mai faine comedii pe care le-am văzut în ultima vreme. Distribuția, scenariul, situațiile, toate sunt geniale. O să vă binedispună, pentru că veți recunoaște probabil modelul bărbatului care caută să își schimbe imaginea ca să recucerească femeia iubită și din cauza asta intră în tot felul de situații amuzante. Cu Steve Carell, Ryan Gosling, Julianne Moore."


Mulțumesc pentru participare.

2 comentarii :