.

12 iulie 2013

10 Filme Favorite - Mirela Vescan

Mirela Vescan are o carieră de peste 20 de ani în domeniul machiajului profesionist din România. A colaborat cu toate revistele importante, cu designerii şi vedetele din România, are peste 500 de coperţi, 12 premii naţionale şi sute de articole publicate şi este în juriul "Next Top Model by Cătălin Botezatu" de 3 sezoane.
În prezent, Mirela Vescan este make-up artist oficial Rimmel London, profesor de make-up la IMA - Intact Media Academy,(www.facebook.com/Mirela.Vescan.Make.Up) şi o mare iubitoare de filme.

Cele 10 filme favorite sunt:




2. Slumdog Millionaire - Danny Boyle & Loveleen Tandan (2008) - " o poveste de dragoste dulce într-o Indie amară, redată perfect...am fost acolo."


3. Le concert - Radu Mihăileanu (2009) - " am râs, am plâns, am fost mândră de regie și...am dat iar play. "


4. Some Like It Hot - Billy Wilder (1959) - " Marylin Monroe ne satisface nevoia de a o privi și asculta, Tony Curtis și Jack Lemmon sunt savuroși, oricând pot revedea această comedie. "




6. Kon-Tiki - Joachim Rønning & Espen Sandberg (2012) - " un film pe care l-am așteptat o viață, povestea adevărată, aventura, curiozitatea, suspansul, informația, te fac să-ți dorești să fii acolo, să știi mai multe. "


7. Sex and the City 2 - Michael Patrick King (2010) - " în introducere este o nuntă gay, în încheiere este un cuplu de lesbiene, iar în cuprins este descrisă lumea arabă...așa cum este ea. "


8. Pride & Prejudice - Joe Wright (2005) - " îmi place distribuția, film de suflet, carte de suflet, triunghiul amoros pe care l-a creat Jane Austen în 1813 stă la baza comediei romantice moderne. "


9. Les aventures de Rabbi Jacob - Gerard Oury (1973) - " Louis de Funes este de neegalat, fiecare rol este cel mai bun; aici și scenariul este năstrușnic. "


10. Asterix & Obelix: Mission Cleopatre - Alain Chabat (2002) - " de fiecare dată când văd această comedie descopăr ceva nou, un nou motiv de râs; eu cred că Gerard Depardieu este cel mai valoros actor în viață, de calibrul lui Anthony Quinn. "


Mulțumesc pentru participare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu