.

22 iunie 2013

10 Filme Favorite – Ioana Raluca Popescu

Cu siguranță majoritatea o știți și o citiți de mult, dar ca să mă țin de mica prezentare pe care o fac tuturor, vă spun doar că Ioana este film critic @ http://www.koolhunt.ro/, blogger @ http://ioananix.wordpress.com/ și movie addict since 1984. 
Așadar, are cuvântul:

" Am văzut aceste filme de nenumărate ori. Le revăd oricând, la orice oră. Am crescut cu ele, am învățat din ele, mi-au deschis apetitul pentru multe alte filme ce au urmat și vor urma să fie vizionate, analizate și poate unele din ele trecute într-un colț al minții mele dedicat acelor producții ce mi-au atras atenția  cu acel ‘ceva’. Unele alegeri sunt plăceri nevinovate, altele ascund o taină de mine știută.  Vă invit să le (re)descoperiți la rândul vostru. "






















ps: în sfârșit mai dau de o persoană căreia i-a plăcut Alexander (2004), credeam că sunt singurul care l-a lăudat.

Mulțumesc pentru participare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu